2021. november 26., péntek

Tegyen ajánlatot, mennyit ér önnek ez a kőre festett szürrealista olaj festmény - Jelenlegi ára: 120 000 Ft

Láttál mar kőre festett szürrealista olaj festményt? A követ 2000 környékén találtam a Balaton parton, es lattam, hogy szuper lesz egy különleges festményhez Ugy van elkészítve hogy az alapozáskent festett olaj festék oldalt a kő szélén ugy es olyan vastagon van fel” szobrászkodva” mintha vászon lenne kifeszitve a köre, es rendes fém szöggel oda lenne szögelve A festmény egyedülállósága abban rejlik, hogy a művészetet a képből osszekötöttem, kihoztam a 3Dimenzionk élő világába, ide, a mi világunkba A festményen látható megfeszített nyilat, a képből a világunkba kimászott/kilépett kis emberalak feszíti, ugy, hogy ő már a valódi festmény, egy műtárgy szélébe kapaszkodik. Ez gyűjteménybe való darab.
Szállítás, csomagolás, átvétel:
Ferto? tlenítve, nedvesség es légmentes ero? sen kipárnázva, kemény csomagolásban postázom, biztosítással, elo? re utalás után
Személyesen is átveheto?, Budapesten, Szolnokon és Cegléden, elo? re egyeztetett ido? pontban.
Elérhetőség lentebb
Festőművész bemutatkozás
Már az első emlékem az életemben az, hogy rajzolok. Egy gyerekes házat. Akkor még nehéz volt irányítani a ceruzát, de felismerték a rokonok. Egy pocakos török basa rajzolgatásával kezdődött, csigaház szerűen görbe karddal.
Egyszerű gyerekrajzok voltak ezek, csak én és a nagymamám, és talán a közeli rokonok látták benne a török basát a kardal. Ezek életem első emlékei. Szerettem rajzolni mindig is. Elég korán elkezdtem festeni, először vízfestékkel, temperával, majd később, olajjal. Közben találkoztam a tetováló művészettel és kísérletezgetni kezdtem azzal is.  
 Rajztehetségem már gyermekkorában megmutatkozott, 7-8 évesen kezdtem el festeni. Szolnokon több művészeti szakkörébe jártam. Veleszületett tehetségemmel, könyvekből, tanáraimmal tanáraimtól és más festőművész barátaimtól, naturalista, akadémiai stílusban festő mesterétől Ványi Balázstól (Az “ ART PRICE INDICATOR 98” katalógusban jegyzett festőművész, Vanyi Blaise néven. ) sajátítottam el a festészet és a grafika technikai ismereteit.
Szürrealista művészként fedeztek fel, viszont folyamatos önképzéssel elért művészi fejlődésem, egyetemes témaválasztásaim, átütő tehetségem ennél szélesebb pályát jelölt ki számomra. Európai kitekintésre akkor tettem szert, amikor Svájcba látogattam és egy ideig Írországban éltem. Redukált eszközökkel, tiszta színekkel festem monumentális hatású, mítoszteremtő munkáimat, melyek általános érvényű mondanivalói az emberi psziché mélyén lévő tudatra hatnak.  
Reális elemeket felhasználó, a hideg és meleg színek, a fény és árnyék ellentétére épülő alakos szürrealista táj-festményeinek alapvető sajátossága a víziószerűség, a valóság metafizikus, szürreális leképzése. Grafikai működésem szintén számottevő. A kortárs festőművészek ismernek. Tinédzser korom óta úttörő és ismert személye vagyok az európai tetoválóművészek közösségének is, nyomtatott sajtóban, magazinokban, televízióban, rádióban publikáltak, szakértőként kérdeztek. Festményeim vászonra, fára, papírra, kartonra és kőre is fel szoktam vinni, az éppen aktuális hangulatomból kipattanó szikra alapján. Főképpen szürrealista festményeket szoktam készíteni, de néha előveszem a tájkép tematikáját éppúgy, mint a portrékét, állatábrázolást és néha más festők festményeit is lemásoltam már.
Szeretem a festék illatát, szerintem ez a festőművészet tradicionális műterem illatosítója. Szeretem a szokatlan témákat feszegetni és mint a klasszikus szürrealisták én is inkább felteszem a kérdést, mint inkább ráerőltessem a választ a festményeim nézőjére. A festőművészek visszajelzései felém teljesen megértő, holott bizonyára különcnek tartanak. Ami igaz az igaz én magam sem tartom magamat hétköznapi alaknak. Hogy ez jó, vagy rossz, nem tudom eldönteni, de ki-ki a maga ízlése szerint kiválogathatja a festményeimből leszűrhető információkat velem és a gondolatvilágommal kapcsolatban. Képeimet a szürrealisták legnagyobbjaihoz szokták rendre hasonlítani, de volt művészettörténész, aki bevallotta, : "... inkább valamilyen impresszionizmus talán"Én ehhez nem is igazán értek, hiszen ez nem az én dolgom, hiszen nem művészettörténész, hanem művész vagyok, jobbára a saját dolgaimmal, művészetemmel foglalkozom.
Bárándi Imre vagyok, festőművész, díszítő tetováló, 1994-ben kiállításom volt a tetováló mintáimból, 1995-ben pedig országos tetováltak találkozóját szerveztem, amiről még a televízió is közvetített. Sok kiállítás, több nagyszabású művész Performance, magazinban-rádióban tetoválás szakértő, hiánypótló cikkek a hátam mögött. Tetováltam külföldön is, szuper tetoválókkal. Voltam több tetováló versenyen zsűri tag. A legnagyobb kiállításom 2012-ban egy újonnan felújított hatalmas gyönyörű kastély teljes területén volt. Művész vagyok, Sokan külföldről jönnek hozzám egy egy alkotás miatt: Anglia, Németország, Norvégia, Svájc, Ibiza... Festményeim Dél Afrikától Angliáig, Ausztráliától, Írországig, Németországig, stb. megtalálhatóak. Kiállítások:  
 
-1989. III. 18.  
A Petőfi nevét viselő középiskolák IV. országos találkozója rajz pályázata ( Festmények II. Hely) Sárbogárd 
-1995 
Nonfiguratív ábrázolás a tetoválásban (önálló kiállítás, nonfiguratív rajzok kiállítása) Szolnok 
-2000. Január 10 
"A tetovált ördög és a festett lábujj" ( önálló kiállítás, szürrealista festmények és rajzok) Szolnok.  
-2000. Október 16
 Nyugdíjas Amatőr Alkotói Kiállítás Zalaegerszeg 
-2008.
 Az I. Balatoni Szalon kis formátumú képzőművészeti alkotások nemzetközi biennálé Vonyarcvashegy,  
-2008
. "festmények az arc nélküli zombikon" performance Budapest Sima csarnok Tattoo Expo a Magyar Tetováló Szövetség szervezésében 
-2009.
 "a lufikkal sétáló" performance Budapest Lurdy Ház Tetováló verseny és jótékonysági festmény. grafika árverés a Radical Shop szervezésében a Hells Angels motoros klub támogatásával 
-2012. Július 7
 különleges megnyitó a Puskin kávéházban kiállított képeknek, Budapest Koroknai Géza és Koroknai Simon Eszter színművészek közreműködésével, Eszternek egy performance keretében éjfélig tetováltam 
-2012. Szeptember. 28-29-30.
 Budapest Podmaniczky-Vigyászó kastély, Fesztivál szerű kiállításom 43 meghívott festő művéss barátommal, utcazenészekkel, hastáncosokkal, performance-okkal, limuzinozással, egyéb művészi produkciókkal, mint az István a király rockopera, mese és sci-fi felolvasással 
-2012.
 Kiállítás a Falk Miksa utcában a Műgyűjtők éjszakáján (Ferdinánd Galéria, Budapest) 
-2012.
 Részvétel a Tetoválók Éjszakája rendezvényen, mint kiállító (Petőfi Csarnok, Budapest) 
-2013.
 Erotik Art közös kiállítás (Inter Galéria, Budapest) 
-2013. Szeptember.
 Szabadtéri közös kiállítás a Mátyás Templom mellett (Budai Vár, Budapest, a Ferdinánd Galéria szervezésében) 
-2013.
 Tél, Közös kiállítás a Kazi30-ban Budapest Ferdinánd Galéria szervezésében
-2020. Március
Online kiállítás Vezsenyről, a Covid-19 járványügyi országos lezárások alatt


Jelenlegi ára: 120 000 Ft
Az aukció vége: 2021-11-26 23:11 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése