2019. május 27., hétfő

Nikon objektív - AF-S Nikkor 50mm f/1.4G + Kenko UV szűrő - Jelenlegi ára: 99 900 Ft

Eladó a képeken látható:
használt, megkímélt állapotban lévő 
Nikon objektív - AF-S Nikkor 50mm f/1. 4G
+ gyári fekete tok
+ Kenko 58mm UV szűrő
+ HB-47 napellenzővel
mindez gyári csomagolásban.
Kihasználatlanság miatt eladó, kiváló állapotban, eredeti csomagolással, HB-47 napellenzővel, gyári fekete tokkal. Ajándék Kenko 58mm UV szűrővel.
Én is használtan vásároltam, de korántse használtam annyit, mint ahogy gondoltam volna, kb. 150 expot tehettem bele. Minden tekintetben hibátlan állapotban van.
Főként kipróbálással és személyes átvétellel.
Termékinfo: https: //www. dpreview. com/products/nikon/lenses/nikon_50_1p4_g
Fontos: A terméket magánszemélyként árulom!
Kérlek tekintsd meg a többi termékemet is!!
Ha kérdés van, írjatok bátran! Kellemes licitálást mindenkinek!
 

Jelenlegi ára: 99 900 Ft
Az aukció vége: 2019-06-17 20:30 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése