2018. július 27., péntek

6-9 hónapos kislány ruhacsomag nagyon szép - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

6-9  hónapos méretű kislány  ruhacsomag
ár: 3000 ft
összesen: 3 db ruha és 2 db cipő
Csomag tartalma:
2 db : vékony anyagú hosszú ujjú tunika/blúz: zöld virágos Tu márkájú 6-9 hónapos méretű. rózsaszín felül pötyös: 9-12 hónapos méretű de szerintem kiesebb azért is tettem ebbe a csomagbaMarks &Spencer
1 db vékony farmer anyú  playsuit : next márkájú harisnyával hosszú ujjúval tavaszi időben is hordható, nem csak nyáron : -)
2 db kocsi kiscipő: fehér H&M 18-19 méretű belül sárga folt a bélésen. cicás: matalan 6-9 hónapos méretű apró fekete foltok 
Ruhákat átválogattam átnéztem de mind ezek mellet előfordulhat sárga folt ahol én észre vettem valamit azt le is írtam feljebb.

Jelenlegi ára: 3 000 Ft
Az aukció vége: 2018-08-10 22:26 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése