2016. december 25., vasárnap

Új Sony Smart Watch 2 Okosóra eladó! - Jelenlegi ára: 22 590 Ft

Eladó egy Sony Smart Watch 2 okosóra!
Megkaptam, köszönöm, de nem az én műfajom : ) Teljesen új, csak kibontottam, megnéztem, "örültem neki" és ennyi.
Termék leírása:
Érkezik az újgenerációs multifunkciós Sony SmartWatch 2 karóra. Ez az újdonság az elegáns dizájnt és a funkciók ötvözete: multifunkciós karóra. Nagy előnye, hogy a karóra működik az Androidos operációs rendszerrel rendelkező telefonok többségével.
Az okosóra  Androidos okostelefonja második kijelzőjeként funkcionálhat, amely bővíti telefonja jelenlegi funkcióit, valamint további egyedi előnyöket kínál.
A SmartWatch 2 elegáns, por és cseppálló. A gyártó felhívja a figyelmét arra, hogy a készülék zuhanyzás, fürdés, úszás, vízi munka, halászat közben nem használható.
Minőségi alumínium test, rozsdamentes acél csukópánt (bármilyen 24 mm szabványos óraszíjjal használható).
Az okosóra segítségével telefonálhat, a Smart Camera alkalmazás segítségével a fényképezőgép távolról vezérelhető.
Méretek: 42 x 41 x 9 mm, súlya a szilikon csuklópánttal 49 g.
Az 1, 6 collos LCD érintőkijelző képernyő napfényben is jól leolvasható.
Felbontás: 220 x 176 pixel.
Bluetooth technoloógia.
Sportol, fut, biciklizik? A térkép alkalmazás segitségével könnyen tájékozódhat.
Az okosóra feltöltése microUSB kábellel történik. Az akkumulátor a használat intenzitásán is múlik. Sony kíméletes használatnál 5 - 6 napot tüntet fel, általános használatnál maximum 4 napot.


Jelenlegi ára: 22 590 Ft
Az aukció vége: 2016-12-30 14:52 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése