2021. május 29., szombat

Síléc ( Blizzard) - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Eladó a képen látható Blizzard síléc, Marker kötéssel.
sajnos nem értek hozzá. Megpróbáltam mindent fényképezni róla.
semmilyen felvilágosítást nem tudok adni róla.  
Kedves vásárlók, licitálók!
Az eladásra kínált termékek többnyire használtak, így előfordulhat, hogy kisebb karcok, foltok, apróbb sérülések lehetnek rajtuk. A feltűnően kirívó eseteket igyekszem jelezni! Amennyiben valamit nem vettem észre kérlek jelezd és keresünk mindenki számára megfelelő megoldást!
Postázási díj az aktuális díjszabásoknak megfelelően.
A terméknél lévő szállítási díj csak hozzávetőleges ár, Pontos szállítási költséget csomagolás után tudok mondani, mert függ a csomag súlyától és méretétől is. Több termék vásárlása esetén egybecsomagolás lehetséges, így az összsúly lesz a mérvadó.
Foxpost teljesen kizárva, mert nekem ahhoz 25 km-t utaznom kell.
UTÁNVÉTTEL NEM KÜLDÖK CSOMAGOT!!
30. 000Ft felett a postaköltséget én fizetem!
A megvásárolt termékért kérlek 3 napon belül jelentkezz! Max. 2 hét áll rendelkezésedre, hogy a megvásárolt terméket kifizesd, ellenkező esetben sajnos negatív értékelés mellett újraindítom a terméket. Nem szeretnék hetekig a pénzre várni!
Ha licitálás után megnyertél egy terméket, de van még további termék licit alatt, akkor azt bevárjuk, de erről mindenképpen szólj nekem.
Szabadidőmből és saját pénzemből a megvásárolt terméket nem szállítom házhoz!
Felesleges licitálással és vásárlással elveszed másoktól a lehetőséget és az eladónak ezzel kárt okozol! Licitet nem törlök!!!!! !
Köszönöm figyelmedet és megértésedet!
Szeretettel visszavárlak!

Jelenlegi ára: 30 000 Ft
Az aukció vége: 2021-05-30 05:47 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése